ΕΛΛΑΔΑ

ΕΛΛΑΔΑ

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Μίκης Θεοδωράκης: Ο Σόϊμπλε μας κουνάει το χέρι.. είμαστε ραγιάδες & έχουμε εξευτελιστεί

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, εξαπέλυσε ο Μίκης Θεοδωράκης, ενώ με σκληρή γλώσσα μίλησε για την Γερμανίδα Καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ και τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.
Ο μεγάλος μουσικοσυνθέτης κατά την παρουσίασή του καινούργιου του βιβλίου με τίτλο «Μονόλογοι στο λυκαυγές», αναφέρθηκε στα καυτά θέματα της επικαιρότητας και τους πολιτικούς χειρισμούς της κυβέρνησης.
Σε ότι αφορά τον ΣΥΡΙΖΑ και την κυβέρνηση, ο Μίκης Θεοδωράκης είπε: «Είναι ιεροσυλία αυτό που γίνεται με τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία. Όλα μπήκαν κάτω από το χαλί. Σήμερα ο μνημονιακός, θεωρείται πατριώτης».
“Τα Νέα”, στο στόχαστρο του μουσικοσυνθέτη βρέθηκε ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε και η Άνγκελα Μέρκελ λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Ο Σόιμπλε μας κουνάει το χέρι επειδή έχουμε υπογράψει. Είμαστε ραγιάδες και έχουμε εξευτελιστεί. Αυτός μαζί με τη Μέρκελ και τους άλλους είναι σαρκοφάγα ζώα».
Τέλος, ο κ. Θεοδωράκης, μιλώντας για τον θάνατο σημείωσε ότι «έχω συμφιλιωθεί με το Χάρο. Είναι φιλαράκος μου. Ξέρετε είχα πάντα φοβία με τον κουρέα. Δεν μπορούσα να μου πιάνει το κεφάλι και να με στριφογυρίζει».
Και κατέληξε με νόημα: «Επίσης ξέρετε ότι λόγω ύψους δεν μπορούσα ποτέ να υποκλιθώ.Ήμουν και είμαι ανεξάρτητος. Και αυτό είναι δύσκολο».

http://www.cnn.gr/news/politiki/story/74473/mikis-theodorakis-o-soimple-mas-koynaei-to-xeri-eimaste-ragiades-kai-exoyme-exeytelistei?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου