ΕΛΛΑΔΑ

ΕΛΛΑΔΑ

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

Οι πρώτοι των πρώτων - Οσοι άγγιξαν και ξεπέρασαν τα 19.000 μόρια [εικόνες]


Τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών βγήκαν, δίνοντας τέλος στην αγωνία χιλιάδων μαθητών, με το μήνυμα, ωστόσο, να είναι πως είτε τα κατάφεραν, είτε όχι, όλοι θα πρέπει να παλεύουν για τα όνειρά τους.
Η εικόνα των βάσεων ήταν μεικτή, με τις σχολές του τομέα της Υγείας να παρουσιάζουν αύξηση, ενώ οι θεωρητικές και τα παιδαγωγικά να παρουσιάζουν μείωση. Οι φετινές βάσεις δεν έχουν σχέση με τις περυσινές λόγω του διαφορετικού συστήματος, που ίσχυε φέτος.....

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, το ποσοστό επιτυχίας των υποψηφίων ανήλθε στο 69,14%, καθώς απόλυση τους συνολικά 105.548 υποψήφιους όλων των κατηγοριών, εισήχθησαν οι 72.973. 
Επίσης, μείωση σημείωσαν τα τμήματα, όπως είναι οι Αρχιτεκτονικές σχολές και τα τμήματα μουσικών σπουδών, στα οποία απαιτούνταν εξετάσεις ειδικών μαθημάτων, καθώς αρκετοί ήταν οι υποψήφιοι που δεν πέρασαν το όριο της βάσης που χρειάζεται.
Ακόμη, αύξηση παρατηρείται στις βάσεις των πολυτεχνικών τμημάτων, ενώ στα ΤΕΙ παρατηρείται κυρίως μείωση.
Οι πρώτοι των πρώτων
Οπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος ορισμένοι κατάφεραν να ξεχωρίσουν λίγο παραπάνω. Οι επιδόσεις τους άγγιξαν το «τέλειο», ξεπερνώντας τον πήχη των 19.000 μορίων.
Μιλώντας στο ΑΠΕ, οι πρώτοι των πρώτων μιλούν για το πώς κατάφεραν να φτάσουν τον στόχο τους.
Γιάννης Θεοδοσόπουλος, 19.530 μόρια, Οδοντιατρική Αθήνας (1ος)
«Όταν είδα ότι πέρασα πρώτος ένιωσα μεγάλη έκπληξη και φυσικά μεγάλη ικανοποίηση. Περίμενα μια επίδοση γύρω στα 18.000 μόρια αλλά σε καμία περίπτωση αυτό το αποτέλεσμα. Θα έλεγα πάντως ότι η επιτυχία μου ήταν αντίστοιχη της δουλειάς μου. Πέρασα όλη τη χρονιά ανάμεσα στο σχολείο και το φροντιστήριο, με πολύ διάβασμα και ελάχιστες εξόδους».
Kωνσταντίνα Καπνιάρη, 18.496 μόρια, Στρατιωτική Ιατρική Αθήνας (1η)
«Δεν περίμενα σε καμία περίπτωση να εισαχθώ πρώτη στην Στρατιωτική Ιατρική. Αυτή ήταν η δεύτερη χρονιά που έδινα εξετάσεις. Επέλεξα αυτή στη σχολή καθώς με την οικονομική κρίση σκέφθηκα ότι θα μου εξασφάλιζε κάποια πράγματα. Θεωρώ ότι η επιτυχία μου οφείλεται στην οργάνωση που είχα φέτος στο πρόγραμμα και το διάβασμά μου. Διάβαζα περίπου οκτώ ώρες κάθε μέρα αλλά δεν στερήθηκα και τις εξόδους μου».
Απόστολος Καρβούνης, 19.119 μόρια, Αρχιτεκτονική Αθήνας (3ος)
«Όταν ξεκίνησε η χρονιά δεν ήξερα καν εάν θα περάσω στην Αρχιτεκτονική, επομένως δεν υπήρχε η παραμικρή σκέψη για μια τέτοια επίδοση. Μετά τις εξετάσεις αισθανόμουν πιο ασφαλής, όταν βγήκαν οι βαθμοί σιγουρεύτηκα. Όταν είδα την τρίτη θέση δεν σας κρύβω ότι πανηγύρισα. Συγχρόνως όμως σκέφτηκα πως δεν έχει και πολλή σημασία. Σημασία είχε από την αρχή της χρονιάς ότι ήμουν διατεθειμένος να διαβάσω πολύ για να πετύχω τον στόχο μου».
Ελένη Μάνθου, 19.714 μόρια, Ιατρική Θεσσαλονίκης
«Το ήθελα από μικρή να σπουδάσω ιατρική, ίσως γιατί έβλεπα και τη μητέρα μου που είναι γιατρός. Η πρωτιά για μένα αποτελεί μια καλή ώθηση για τις σπουδές μου».
Αφροδίτη Ζιώγου, 19.354 μόρια, Ιατρική Αθήνας
«Κανείς δε νομίζω πως περιμένει να φτάσει τόσο ψηλά. Στο τελικό αποτέλεσμα με βοήθησε πολύ το σχολείο μου, οι καθηγητές μου, αλλά και τα θέματα που εμένα τουλάχιστον μου φάνηκαν βατά. Ο μεγαλύτερος όγκος δουλειάς έγινε από το περασμένο καλοκαίρι ως τον χειμώνα. Μετά έκανα κυρίως επαναλήψεις και κατέβασα ρυθμούς».
Βαγγέλης Γεωργακίλας, 19.186 μόρια, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Αθήνας
«Είχα κάνει πολύ καλή προετοιμασία αλλά σε καμία περίπτωση δεν περίμενα αυτήν την επίδοση. Σε αυτή συνέβαλε πολύ το σχολείο μου και οι καθηγητές μου. Είχαμε πολύ καλό πρόγραμμα οπότε δεν χρειάστηκε να πάω φροντιστήριο. Το διάβασμά μου δεν ήταν σταθερό σε ώρες. Υπήρχαν μέρες που διάβαζα οκτώ ώρες και άλλες ημέρες δύο. Εβγαινα κάθε σαββατοκύριακο και, μολονότι μπορεί να φανεί περίεργο, περισσότερο προς το τέλος κυρίως για να παίξω μπάσκετ».
Κωνσταντίνα Κουτσαρδάκη, 19.111 μόρια, Ιατρική Αθήνας
«Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που έδινα εξετάσεις, την πρώτη είχα περάσει στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ αλλά ήθελα πολύ να γίνω γιατρός. Για μένα ήταν πιο εύκολα τα πράγματα χωρίς το σχολείο. Διάβαζα συστηματικά, το πρόγραμμά μου περιελάμβανε και εξόδους. Στις εξετάσεις αισθανόμουν πιο πολύ αγχωμένη παρά κουρασμένη από τη προσπάθεια της χρονιάς. Τώρα νιώθω πολύ χαρούμενη, αισθάνομαι ότι ανταμείφθηκαν οι κόποι μου».
Κατερίνα Ντρε, 18.929 μόρια, Νομική Αθήνας
«Διάβαζα πολύ αλλά δεν περίμενα ότι θα πήγαινα τόσο ψηλά. Στη διάρκεια της χρονιάς προσπαθούσα το διάβασμά μου να είναι παραγωγικό. Στις εξετάσεις ξεκίνησα αγχωμένη, αλλά μετά το πρώτο μάθημα ένιωθα ήρεμη. Το σχολείο με βοήθησε αρκετά, αλλά πρέπει να πω ότι το σχολείο με βοήθησε περισσότερο».
Κωνσταντίνα Ψυχογυιού, 19.667 μόρια, Ιατρική Κρήτης
«Αυτό που με τράβηξε στην Ιατρική είναι ότι σκοπός της είναι να βοηθά τους ανθρώπους. Στόχος μου είναι να ασχοληθώ με την νευρολογία. Με ελκύει ο ανθρώπινος εγκέφαλος και το σύστημά του, εκεί όπου συνυπάρχουν η σκέψη και το συναίσθημα», δήλωσε στο cretapost.

cretapost
Πηγή:  www.iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου